01 Februari 2009


Assalamualikum..

Aku terlalu sibuk gila. Memang hampir tahap gila neh.. Dah lama otak membeku tetiba je kena terjah ngan benda-benda yang aku memang tak jangkakan...jadilah aku begini... 

Sebenarnya menyeronokkan juga bila belajar benda-benda yang sememangnya aku dah biasa tempuhi... 

Aku rasakan waktu ku terlalu penuh hingga aku tidak reti nak bahagikan masaku...Rasa semput dibuatnya..

Assingment banyak tetapi aku cuba buat dan siapkan juga... Alhamdulillah masuk minggu ke-3 di sini hatiku sudah mula dapat menerima perubahan drastik dalam hidupku sebagai pelajar semula. Mungkin aku dah lama tak berada di bilik kuliah dan berdepan dengan lecturer serta soalan-soalan dan assingment menyebabkan aku jadi tidak keruan. Panik sangat seandainya aku tidak dapat menerima pelajaranyang diajar.

Teringat kenangan kat teman-teman sekerja di Mentakab..Rindu sangat di hati.. Di sini aku sendirian jauh dari keluarga dan teman-teman. Tapi syukurlah pertemuan dengan teman-teman baru sedikit sebanyak telah membantu meringankan beban pemikiranku.

Tiada ulasan: