21 April 2009

Bila Rindu Datang Lagi 1

Kul 2.00 petang hati tetiba je teringat kat Tyra yang kini berada di Lata Rek.. Rindu sangat nak berbual dengan Boboy, Junjun, Zaza dan Tyra.
Teringat semasa Tyra umur Tyra 3 hari nak dapat jaundice. Pastu kena tahan wad di HOSHAS.Boboy yang suka sangat mandi air terjun. Boboy kalau dapat berendam kat air terjun Lata Rek sampai biru kesejukan pun dia buat tak tau aje.
Junjun paling manja dalam keluarga. Manja suka menangis... Sampaikan pakcik-pakcik termasuk ayah wie dan pakcik Malau suka mengusik dia. Lihatlah sampai di masukkan dalam plastik dan di ikat di kerusi... semata-mata Junjun suka menangis manja. Tapi Ayah Long, Ayah Wan, Ayahcik Malau, Ayah Wie, Achik Liana, Makdek Mahani, Chick Pija dan Su Reena suka menyakatnya.

Zaza paling cool. Tahan sakit dan tidak mudah merengek. Kalau dia mintak sesuatu, dia akan mintak sampai dapat baru dia berhenti meminta.. Nak..Nak..Nakk..Nakk .. Mama nak..Mama nak... Sampai kita yang jadi boring....

1 ulasan:

wawi berkata...

hai... hmm memang betul ayah wie suka menyakat.. rasanya sekarang dah tak kot.. entahla dah banyak berubah sejak akhir-akhir nie... boboy... seorang abang dan harapan... jun jun? penyeri keadaan... zaza?? diwaktu kedukaan.. dia datang dengan lawaknya... cara dia pandang... cara dia mintak sesuatu... yang best bila dia makan sesuatu.... amik satu satu... tak tamak.... hmm zaza.... tyra pula??? entalah... tak sempat nak lama-lama.... tapi gelak dia paling best.. tak kering dengan gelak dia tu..

itu anak kaklong... anak kakngah?? entalah... tengok gambar je....

baru je dua bulan kan.... lepas ni long mini pula nak nimang anak...

masa... pantas berlalu...